Kva Liv Hilda gjer paa...

Detta aaret gaar eg pa Hald Internasjonale Senter der eg gaar paa linja Team Nettverk. No har eg byrja praksisperioden min og vil proeve aa fortelje litt om kva eg gjer her. Det hadde vore koseleg aa ha faatt litt meldinger paa kva som kan verte betre eller berre ei helsing.

onsdag, november 09, 2005

Det verste har skjedd...


Då det byrja å verte kluss med visuma, fekk me beskjed om at det verste som kunne skje var at me vart sendt heim. Eg tenkte: ”aha, detta vert spanande! Men me vert sjølvsagt ikkje sendt heim. Det skjer jo ikkje med oss.” Men her me, ikkje nokon draumesituasjon. Så i ettermiddag reiser me heim til kjære Norge. Slik er det berre.
Men dei siste dagane har vore supre. Sjølvsagt var det kor om måndagen, og etterpå var me i bursdag til ein av ledarane. Ååå, kjempekoseleg. Ellers så nytta me gårsdagen til shopping, siste innspurt. Og i går var me på pizzeria, berre me i teamet. Veit jo ikkje korleis det vert framover. Men me kosa oss stort og åt oss heilt stappmette.
Flyet vårt går i ettermiddag og i morgon kveld er eg heime att på Vegårshei på ubestemt tid. Eg veit ikkje kor mykje blogging det vert då. Men så fort det skjer noko skal eg oppdatere.

Ord for dagen:
"legg din vei i Herrens hånd. Stol på Ham, så griper Han inn". Salme 37,5