Kva Liv Hilda gjer paa...

Detta aaret gaar eg pa Hald Internasjonale Senter der eg gaar paa linja Team Nettverk. No har eg byrja praksisperioden min og vil proeve aa fortelje litt om kva eg gjer her. Det hadde vore koseleg aa ha faatt litt meldinger paa kva som kan verte betre eller berre ei helsing.

mandag, oktober 24, 2005

Ein overskya dag i Curitiba

Sit her paa CPM, etter portugisisktimane og lurer paa kva eg skal bruke dagen til. Skal eg klare aa bestemme meg for tema til oppgaava, kjope adapter til PCen eller lese litt portugisisk? Det er nok av ting aa henge fingrane i, men ikkje alltid like lett aa faa bestemt seg. Trur eg har vert paavirka av brasilianerane mht tid og avgjering. Eit godt tekn paa at eg byrjar kome inn i det.
Ja, og naar detgjeld spraaket, saa gaar det mykje betre no. Eg forstaar ein del ord, og med litt fingerspraak gaar det meste greitt. Det ordet som eg har lagt mest merke til, er nok coracao (fekk ikkje til aa skrive det rektig). Det betyr hjarte og vert bruka i alle songar og alltid i kyrkja. Men det er jo eit positivt ord, daa. Og apropos kyrkje; i gaar kveld var me i ei anna kyrkje enn ho me plar vere i. Denna var lita med berre 15-20 menneske. Men det var ein god atmosfaere, og sjolv om eg ikkje skjona alt pastoren sa, saa fekk eg mykje ut av det. Helisoa og Ando sang ein gassisk song gog Miriam og eg sang hiten vaar:Alt for Jesu fot jeg legger. Det kjem nok aldri til aa verte saa fint som det var fyrste gong me sang han her i Brasil. For etter fyrste |opptreden| har eg vore konstant tett i nasa, og hoyrer difor ikkje kva eg sjolv syng.
Innbiller meg og at eg har faatt lopper, for eg har nok smaa |bitt| paa beina som klor. Men men...
Nett no er alt veldig bra og temmeleg greitt. Difor har eg tenkt ein del paa at det kan verte annleis aa kome til Arezetuba. Har hoyrd at dei er fattigare der og ikkje saa mange som pratar engelsk. Korleis kjem det til aa verte? Eg foler at dete er det som kjem till aa verte utfordringa, for her har me saa mange som tar seg av oss og som snakker engelsk. Men der... Nei, eg veit ikkje.

Yepp, no er eg klar for ei ny veke, som byrjar med kor i kveld. Det er utruleg gjevande og inspirerande. Saa faar de ha ei herleg veke, med sno for dykk som er i Noreg!

-Gud velsigne dykk alle-

Atentamente Liv ...

2 Comments:

Blogger Astrid i Brazil said...

Hei Liv Hilda! Saa kjekt å høre hvordan dere har det :) Har du forresten fått deg brasiliansk tlfnummer nå??? Vi har det bra i Vicosa. Varmt å godt :) Skriv gjerne igjen på min blogg :)

deuz abencoe voce!
Klemmer astrid

2:54 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hallo Liv Hilda!
Veldig godt å høre/lese litt fra deg. Håper og ber om at du må ha det veldig godt, og at du må få kjenne at du er der du skal være.
Her heime er det høst: regn og surt vær. Snøen som kom først i veka er nå vekk.
I dag er Stian og pappa på elgjakt, du kan jo sei at det ikkje er noe trivelig vær til den slags aktiviteter. Men Stian gleda seg i alle fall veldig. Så gjenstår det jo å se om det blir noen elg i dag. Siste frist er i dag.
I kveld skal vi en tur på Hovland og se på Startkamp. Det blir jo både spennende og koselig.
Ellers går livet sin vante og gode gang her heime. Vi har det bra men savner nok deg veldig. Unner deg oppholdet og opplevelsen og håper at du får oppleve mye spennende.Gud velsigne deg!!!!!
Klem fra mamma. Take care!!!!!!

3:29 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home